Често задавани въпроси

1. Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка?
Ще получите email с потвърждение за статуса на поръчката ви. Ако сте регистриран потребител на нашия сайт, имате пълен достъп до всички свои поръчки в профила си и можете да се информирате за статуса им.

2. Мога ли да поръчам онлайн и да взема поръчката директно от магазина?
Към момента предлагаме стоките единствено чрез поръчка от сайта.

3. Мога ли да заявя доставка до офис на куриер?
Да, можете да поръчате стоките до адрес или до офис на куриер.

4. Каква е цената за доставка на продукти, закупени от онлайн магазина?
Цената ще бъде калкулирана спрямо тежестта на пратките и местонахождението на получателя. Цената за доставка може да видите преди да финализирате вашата поръчка.

5. Какви са начините за заплащане?
Към момента може да платите с кредитна/дебитна карта (Visa, Mastercard, Diners Club, American Express), също така може да заплатите на куриера, който ви обслужва или чрез Epay.

6. Как мога да отменя поръчка?
Пишете ни на contact@mypawpal.bg, използвайте формата за контакт или ни звъннете на телефон: +359882355274.

7. Искам да върна продукт?
Можете да върнете продукт съгласно нашите Общи Условия и Политика за отказ и връщане.

8. Мога ли да направя поръчка без да се регистрирам?
Нашия сайт позволява да направите поръчка като гост или като регистриран потребител.

9. С коя куриерска фирма се извършват доставките?
MyPawPal работи с куриерси фирми Еконт и Спиди.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки